Svetleće reklame – prikažite se u najboljem svetlu
Svetleće reklame Vam deluju kao velika investicija i niste sigurni da li će se ulaganje u ovaj vid oglašavanja isplatiti?
Vaš poslovni objekat se nalazi na prometnoj lokaciji, ali niste zadovoljni posetom i prodajom?
Želite da postavite reklamu, ali ne znate koji tip je najbolji za Vaš poslovni objekat i kome da poverite njenu izradu?
Kako se ulaganje u svetleće reklame višestruko vraća?
Svetleće reklame predstavljaju jedan od najefektnijih vidova spoljašnjeg i unutrašnjeg reklamiranja jer su daleko uočljivije od klasičnih reklamnih panoa. Osim što skreću pažnju prolaznika na vašu lokaciju savremene reklame takođe ističu vizuelni identitet i status Vaše kompanije.
Prvi susret potencijalnih kupaca sa Vašim poslovnim prostorom su njegov izlog i reklama. Oni su Vaš prvi prodavac na ulici koji se obraća prolaznicima, govori im ko ste i šta možete da im ponudite. Ulaganje u ovu vrstu reklama predstavlja investiciju sa najboljim povratom, to je prodavac koji za Vas radi 24h dnevno, 365 dana u godini.
Dobro dizajnirana reklama koja prati boje Vašeg poslovnog identiteta, sa logotipom na sebi učiniće da se kod postojećih i potencijalnih klijenata širi svest o Vašem poslovanju.
Ispucana folija, trepćuće neonke, neispravna pojedinačna slova ili kompletna reklama odaju utisak loših poslovnih navika, a mogu čak i odvratiti potencijalne kupce.
Kako da odaberete pravi tip svetleće reklame za Vaš mali biznis?
Štamparija Petrikon izrađuje svetleće reklame primenom širokog spektra različitih tehnologija i materijala. Dizajn naših reklama prilagođen je Vašim željama i specifičnim prostornim dimenzijama.
Izbor reklame pre svega zavisi od toga da li se postavlja u unutrašnjem ili spoljašnjem prostoru. Kod unutrašnjeg oglašavanja moguća je primena svih vrsta reklama, dok se backlight tekstil ne može koristiti za spoljašnje oglašavanje.
Pozicija i visina na kojoj će reklama biti postavljena, okruženje u kojem će se nalaziti, veličina prostora na koju se postavlja, udaljenost sa koje će je prolaznici posmatrati, brzina prolaska vozila, vidljivost pozicije iz različitih pravaca, poruka koju želite da pošaljete, veličina i cena svetleće reklame koju ste u mogućnosti da priuštite utiču na njen izbor.
Neonske reklame
Neonske reklame predstavljaju najstariji tip svetlećih reklama, a zahvaljujući popularnosti retro stila aktuelne su i danas nakon jednog veka od njihovog pronalaska. Izrada neonskih reklama veoma je specifična i zahteva ručni rad, visoko umeće i iskustvo, može se reći da je to umetnost, a ne mehanički proces. Istovremeno jednostavne, ali i unikatne oplemeniće svaki životni ili radni prostor.
Gigatron – Neonska reklama
Izrada neonske reklame
Staklene cevi zagrevamo i oblikujemo željene forme nakon čega cevi punimo gasom. Kada se kroz gas propusti električna energija on emituje svetlost. Iako nose ime po neonu kojim su punjene prve reklame danas je u upotrebi veliki broj različitih gasova i njihovih mešavina koje emituju svetlost različitih boja:
- Argon – ljubičasta.
- Helijum – ružičasto crvena.
- Kripton – žuto bela.
- Ksenon – belo plavičasta.
- Neon – crveno narandžasta.
Održavanje neonske reklame
Uprkos tome što koriste visoki napon neonske reklame su veoma mali potrošači. Za razliku od klasičnih sijalica koje koriste usijana vlakna za emitovanje svetlosti one ne proizvode visoku temperaturu i ne rasipaju energiju. Odlikuje ih i veoma dug životni vek od preko 30.000 časova u poređenju sa klasičnom sijalicom od 100 W čiji životni vek ne prelazi 1.000 časova. Možda zvuči neobično, ali dugotrajnost neonskih reklama se postiže neprekidnim radom.
S obzirom na dug životni vek potreba za održavanjem odnosi se na čišćenje neonskih cevi od prašine i prljavštine. Cevi se čiste sa isključenim napajanjem, a za čišćenje se mogu koristiti usisivač sa četkicom, vazdušni kompresor ili “praško”. Teže dostupni delovi se mogu očistiti četkicama za slikanje. Nakon čišćenja prašine cevi se mogu oprati toplom vodom u kojoj je rastvoren deterdžent za sudove i prebrisati čistom krpom. Izbegavati kvašenje delova napajanja i pustiti reklamu u rad tek kada je potpuno suva!
Na našem Pinterest profilu možete pronaći interesantne ideje za neonske reklame.
Alubond reklame
Alubond reklame predstavljaju jedan od najelegantijih tipova reklama koje su svojom svedenošću i kvalitetom stekle veliku popularnost u industriji oglašavanja. Alubond je aluminijumski sendvič panel koji odlikuju:
- lakoća;
- jednostavna obrada;
- dugotrajnost;
- otpornost na atmosferske uticaje;
- jednostavno održavanje;
- velika paleta boja.
Izrada alubond reklame
Alubond reklame izrađujemo CNC obradom aluminijumskih sendvič panela na kojima prosecamo željene oblike. Nakon CNC obrade sa unutrašnje strane panela se lepi klirit – pleksiglas u željenoj boji ili se od njega izrađuju 3D slova koja prolaze kroz panel. Panel nakon toga montiramo na čeličnu samonoseću konstrukciju koju izrađujemo u skladu sa raspoloživim prostornim dimenzijama.
Naši klijenti se najčešće odlučuju za elegantne mat crne alubond reklame, ali Vi svakako možete odabrati željenu boju iz široke palete koja se nalazi u našoj ponudi. Dimenzije alubond reklama su ograničene dimenzijama panela koje dolaze u veličinama do 4050×1500 mm.
Alubond reklame se izrađuju sa i bez rasvete u zavisnosti od Vaših želja, prostornih potreba i raspoloživih finansijskih sredstava. Za rasvetu koristimo isključivo LED panele.
Gigatron – Alubond reklama
3D svetleća slova od pleksiglasa – klirita
3D svetleća slova od pleksiglasa imaju široku primenu u izradi svetlećih reklama. Široka paleta fontova, dimenzija i boja daje nam skoro neograničene mogućnosti kada je u pitanju izrada trodimenzionalnih slova i simbola od pleksiglasa. Nakon izrade skica u vektorskom formatu pleksiglas sečemo CNC laserom. Dobijene segmente po potrebi savijamo i nakon toga spajamo lepljenjem.
3D slova se mogu koristiti kao samostalni elementi ili u sklopu alubond reklama.
3D slovo od pleksiglasa sa led rasvetom
3D svetleća slova sa pozadinskom rasvetom
3D svetleća slova sa pozadinskom rasvetom izrađujemo od alubond profila i drugih materijala koji ne propuštaju svetlost. Nakon isecanja slova se montiraju na zid od kog su odvojena distancerima. Rasveta postavljena sa zadnje strane stvara efekat oreola koji ističe slova, daje im dubinu i trodimenzionalnost što dodatno privlači pažnju posmatrača.
Najčešća primena ove vrste slova je u unutrašnjem oglašavanju za izradu logotipa ili obeležavanje pozicija određenih kategorija robe.