Otkrijte i iskoristite marketinšku moć koju pružaju Pop Up i Roll Up baneri, reklamne zastave, plakati i ostali POS materijali

Šta su POS materijali – Point of sales displays

Možda Vam je ovaj pojam nedovoljno poznat i ne znate šta konkretno predstavljaju, ali jedno je sigurno. Videli ste ih nebrojeno puta do sada u mnogim prodajnim i drugim objektima. Objektima onih koji vešto umeju da skrenu pažnju na sebe, privuku Vas određenom proizvodu ili usluzi koju nude, događaju ili prezentaciji.

POS je zapravo skraćenica od njegovog punog engleskog naziva Point Of Sales display i služi upravo tome – da na samom prodajnom mestu skrene pažnju mogućih kupaca ili klijenata. I to radi veoma uspešno.  Sigurno ste i sami puno puta bili privučeni nekim od njih. Mi jesmo.

POS materijali efektno skreću pažnju potencijalnih kupaca i jačaju Vaš brend

Uspešne firme to znaju i u svojim marketing strategijama služe se velikim brojem različitih POS materijala. Koriste:

  • roll up banere
  • back wall banere
  • x-banere
  • promo pultove
  • pop-up counter pultove
  • beach flag – shark banere, square banere i tear drop banere
  • postere-plakate
  • podnu grafiku
  • i mnoge druge

Sledite marketinške taktike uspešnih!

POS materijali prave džinovski korak ka prodaji

Neke proizvode je lakše prodati od drugih. Ako imate prodavnicu u kojoj izlažete svoje proizvode lako možete navesti kupca da iz prodavnice umesto sa jednim na kasu dođe sa više neplaniranih proizvoda. Svima nam se to dešavalo. Jedni od najzaslužnijih za ovakvo naše impulsivno ponašanje su ljudi zaposleni u marketingu, grafički dizajneri i POS materijali postavljeni na dobro izabrana mesta.

Međutim, neke proizvode nije tako lako prodati (skupe proizvode, usluge, softver, kurseve, razne vrste obrazovanja, kulturne događaje itd.)  i potrebno je malo više koraka kako bi se ljudi odlučili za kupovinu. Konferencije, seminari, kongresi, sajmovi, sponzorstva, promocije proizvoda i usluga služe jačanju Vašeg brenda i boljem upoznavanju kupaca sa onim što im nudite.

Roll up baneri, back wall baneri, promo pultovi, zastave i drugi POS materijali neizostavni su inventar ovakvih događaja.  Ovi reklamni materijali efektno privlače poglede, reklamiraju Vašu firmu, događaje, proizvode, usluge, izgrađuju brend, impresioniraju potencijalne kupce i na različite načine ih navode ka krajnjoj željenoj akciji, praveći džinovski korak ka kupovini.

Roll up baneri, panoi, reklamne zastave, podna grafika i drugi POS materijali  pospešuju i neplaniranu kupovinu

POS materijali za razliku od nekih drugih vrsta reklamnih materijala, nalaze se na samom mestu prodaje ili određenog događaja. Svojim izgledom, dizajnom, upadljivim bojama, rasvetom i veoma specifičnom i strateški isplaniranom pozicijom navode na akcije koje marketinški timovi žele da postignu i time pospešuju impulsivnu kupovinu.

Šta je impulsivna kupovina?

Impulsivna kupovina je neplanirana. Odluku o njoj klijenti ili kupci donose u kratkom roku, na licu mesta, u trenutku kada se nalaze u prodajnom objektu. Ona je bazirana na trenutnim emocijama koje motivišu kupce da kupe određeni proizvod, uslugu ili naprave sledeći korak koji vodi ka kupovini. Dobro dizajnirani POS materijali pokreću upravo takve emocije.

Dobro dizajnirani POS materijali pokreću emocije koje navode na kupovinu

Boje i oblici mogu pokrenuti razne emocije i osećanja i navesti ljude na različita ponašanja.  Nauke koje proučavaju ove teme, psihologija boja i psihologija oblika, baziraju svoje stavove na osnovu velikog broja svojih istraživanja.

Činjenice su da ljudski mozak povezuje oblike i boje sa raznim objektima i simbolima iz ljudske kulture, kao i sa iskustvima i znanjem nakupljenim tokom mnogih generacija.

Osobine oblika i boja puni su značenja za svakog pojedinca. Poznavanjem ovih atributa i njihovom pravilnom upotrebom i kombinovanjem sa odgovarajućim tekstom i fotografijama, dizajn POS materijala  može pokrenuti upravo one emocije i osećanja koje želite da probudite kod potencijalnih kupaca. Osećanja koja navode na kupovinu. (O bojama i oblicima i njihovom uticaju na emocije kod ljudi možete detaljnije pročitati u knjizi GRAPHIC DESIGN HANDBOOK – Radu Fraise str.40 i str. 56.)

Reklamirajte brend, proizvod, uslugu ili događaj i pospešite prodaju upotrebom POS materijala

Korišćenje POS materijala je veoma uspešna marketinška strategija koja provereno radi. Ovakva vrsta marketinga nije novitet i ne predstavlja rizično ulaganje. To su mobilni proizvodi koji se koriste za reklamiranje i koje vrlo lako možete prenositi i postavljati na onim mestima koja Vama najviše odgovaraju.

Ukoliko želite da pospešite Vašu prodaju i povećate profit mi Vam možemo izraditi sledeće  POS materijale.

Roll Up baneri – Rolo baneri

Roll up baner skica

Roll Up baneri su reklamni panoi idealni za prezentaciju firme, brenda, događaja, novih proizvoda i usluga, akcija, sniženja itd. Koriste se na raznim skupovima, promocijama, sajmovima i u mnogim prodajnim objektima.

Sastoje se iz lagane aluminijumske konstrukcije, mehanizma za samouvlačenje i digitalne štampe visoke rezolucije u punom koloru.

Reklamnu grafiku možemo štampati na ceradnom platnu ili savremenijem i otpornijem materijalu – polipropilenu koji Vam i preporučujemo.

Štampa na polipropilenskom filmu omogućava izvanredan kvalitet slike, smanjeni odsjaj prilikom upotrebe jakog osvetljenja u kombinaciji sa banerima i dugotrajnost Vaših reklamnih panoa.

Roll Up baneri – dimenzije

Kako bi maksimalno zadovoljili Vaše potrebe iz naše ponude možete odabrati Roll Up baner konstrukcije različitih dimenzija: 80×200 cm, 85×200 cm, 100×200 cm, 120×200 cm, 150×200 cm, 200×200 cm i 240×200 cm.

Samu konstrukciju možete koristiti više puta. Ono što je najvažnije, ukoliko imate potrebu za novom reklamom ne morate kupovati kompletno nov roll up baner, dovoljno je samo da uradite novu štampu. Postavljanje nove štampe lako je i jednostavno, a ukoliko želite mi je možemo zameniti za Vas.

Ove banere isporučujemo u specijalnim torbama pogodnim za njihov transport. Jednostavno sklapanje i rasklapanje za koje Vam nije potrebno više od 60 sekundi pružiće vam mogućnost da reklamu svog proizvoda ili usluge brzo, lako i jednostavno predstavite na bilo kom otvorenom ili zatvorenom prostoru.

Zbog lake prenosivosti, jednostavnosti korišćenja, višekratne upotrebe i izuzetne marketinške efektnosti,  Roll up baneri najpopularnija su vrsta banera i neizostavni POS materijali svih uspešnih firmi.

Roll Up baneri konstrukcija sa štampom

Galens – Roll up baneri

Kako napraviti efektan Roll Up baner – 14 važnih saveta za dobar dizajn Vašeg banera

  1. Odredite ciljnu grupu

Pre nego što počnete da razmišljate o dizajnu Vašeg banera zapitajte se sledeće:

 

  • Ko je Vaša publika i ciljano tržište? (godine, pol, koja su njihova interesovanja itd.)

Odgovor na ovo pitanje pomoći će Vam da osmislite odgovarajući stil dizajna koji će privući Vašu ciljnu grupu.

 

  • Kakva osećanja želite da prenesete svojim banerom? (sigurnost, poverenje, energiju, jasnoću, stabilnost, kvalitet, luksuz, uspeh, snagu, bogatstvo, itd.)

Jasan odgovor na ovo pitanje olakšaće Vam da izaberete dobre oblike i boje za Vaš baner koje su u skladu sa psihologijom oblika i boja o kojima smo govorili u tekstu iznad.

 

  1. Izaberite adekvatnu veličinu banera

Dimenzije banera su važne. On mora biti dovoljno veliki da privuče pažnju potencijalnih kupaca i bude lako uočljiv. No, tom prilikom mora se i elegantno uklopiti u okolinu gde je postavljen.

 

  1. Razmotrite gde ćete koristiti baner

Razmislite o tome gde ćete Vaš baner koristiti, koliko često i u kojim sve situacijama kako bi u skladu sa time mogli da odredite najbolji dizajn.

 

Na primer, ukoliko ćete baner koristiti na sajmovima, događajima kojima ste Vi sponzor, ili nekim drugim mestima gde su velike gužve, ljudi neće imati puno vremena da se zadržavaju. Zato pokušajte da napravite efektan dizajn sa što manje teksta koji bi u roku od nekoliko sekundi mogao da prenese Vašu glavnu poruku. Ostavite odličan prvi utisak za što kraće vreme.

 

Ako ćete baner koristiti za promociju proizvoda, akcija, sniženja u Vašem prodajnom objektu ili slično, teksta može biti i nešto više. Ipak, imajte na umu da u slučaju dobrog dizajna banera važi pravilo – manje je više.

 

Na Vašem baneru trebaju da stoje samo neophodne informacije za Vašeg kupca. Ma koliko baneri veliki bili nemojte ih natrpavati mnoštvom slika, teksta i informacija koje jedna drugoj skreću pažnju. Odlučite se za jedan glavni cilj koji Vaš baner treba da postigne i prilikom dizajna usredsredite se na njega.

 

  1. Mislite s leva na desno i od vrha ka dole

U našoj kulturi ljudi su navikli da čitaju s leva na desno i od vrha ka dole. Čak i kad ne čitaju kompletno ceo tekst već “skeniraju” oni to automatski rade na taj način. Imajte to na umu prilikom dizajniranja banera.

 

  1. Postavite logo firme na vrh

Vašim banerom pokušavate da privučete pažnju ljudi koji prolaze pored njega. Vrh banera je obično prvo mesto na koje ljudi pogledaju. Postavljajući logo u sam vrh banera, a odmah za njim i glavnu poruku povećavate mogućnost da Vaša firma bude primećena.

 

  1. Glavnu poruku predstavite u nivou očiju

Površina banera koja je u visini očiju je deo banera koji će najsigurnije privući pažnju i biti pogledana. Postavljajući Vašu poruku u Visini očiju činite je vidljivom čak i onda kada se ispred Vašeg banera nalazi pult ili neki drugi objekat. Ovako postavljena poruka lako se vidi i sa veće udaljenosti. Zato ovaj deo ekskluzivno rezervišite za Vašu glavnu poruku.

 

  1. Napišite jasnu i kratku glavnu poruku

Dobro razmislite šta bi trebalo da bude Vaša glavna poruka. Ukoliko se radi o prodajnom baneru naglasite benefite. Ukoliko se radi o promociji brenda naglasite ono što želite da se vezuje za Vaš brend. Ukoliko se radi o specijalnim akcijama naglasite njih.  Sve što naglašavate u glavnoj poruci obavezno sročite jasno i kratko. Uvek imajte na umu da imate samo nekoliko sekundi da privučete ljudima pažnju.

 

  1. Izaberite odgovarajuće fontove

Tip slova koja koristite za Vaš baner mora biti čitljiv, ali i lako uklopiv sa tipom koji inače koristite za Vaš logo i druge reklamne materijale. Kompletan dizajn treba da bude usaglašen sa dizajnom i identitetom Vaše firme, a samim tim i slova Vašeg banera. Korišćenje i uklapanje fontova jedna su od bitnijih stvari svakog dobrog grafičkog dizajna zato povedite računa o tome.

 

  1. Obezbedite izuzetnu čitljivost

Tekst banera mora biti izuzetno lako čitljiv. Slova i reči moraju biti bez mnogo boja, kvačica i u pravilnim razmacima. Njihova veličina treba omogućavati brzo čitanje iz neposredne blizine kao i sa veće udaljenosti.

 

  1. Koristite slike visokog kvaliteta

Privucite pažnju kupaca  i pošaljite im željenu poruku slikom. Svi znamo da slika govori više od 1000 reči i zato je na najbolji mogući način upotrebite. Obavezno koristite slike visokog kvaliteta, 100 do 300 dpi, odnosno tačaka po inču, u neobrađenoj formi. Koristite usluge profesionalnih fotografa kako bi dobili originalne fotografije visokog kvaliteta koje će najbolje preneti Vašu željenu poruku ili odaberite neku od kvalitetnih fotografija sa mnogobrojnih stock sajtova koje se dobro uklapaju u Vaš osmišljeni dizajn.

 

  1. Budite pažljivi s bojama

Boje kao i oblici utiču na ljude. Upotrebom pravih boja možete uticati na ljudske emocije i buditi željena osećanja kod njih. Ali, prilikom izbora boja budite pažljivi i vodite računa da se one uklapaju sa Vašim korporativnim bojama. Koristite boje koje  su u dobrom skladu jedna sa drugom i nikada nemojte koristiti previše boja za jedan dizajn. Previše boja samo zbunjuje posmatrače, a to Vam sigurno nije namera.

 

  1. Uklopite baner sa drugim reklamnim materijalom

Ukoliko roll up baner koristite zajedno sa još nekom vrstom reklamnog materijala (brošure, plakati, nalepnice, pultovi) dizajnerski uklopite sav reklamni materijal. Na taj način ostavljate profesionalan utisak na kupce.

 

  1. Ne zaboravite poziv na akciju

Većina onih koji se bave marketingom znaju koliko je poziv na akciju bitan. Glagoli iskoristite, kupite, prijavite se, učestvujte, ne propustite, pridružite se, kontaktirajte i mnogi drugi, nalaze se na mnogim reklamnim materijalima raznih formata (tv i radio reklame, prodajna pisma, web sajtovi i td.). Ti glagoli koriste se s velikim razlogom. Iako deluje da se te same radnje podrazumevaju, izuzetno je bitno da kupcima eksplicitno na kraju kažete šta se od njih konkretno traži.

 

Koliko smo mi uspeli da primetimo, većina banera ima ovaj propust i na sebi ne sadrži kratke, ali važne pozive na akciju. Iskoračite ispred konkurencije i uključite poziv na akciju kao obavezan deo svakog banera. To oduzima jako malo mesta, a promena je velika.

 

Na primer:

  • Određeni proizvod 30% sniženje – ovo nam pruža informaciju
  • Ne propustite sniženje 30%! – ovo nam govori da krenemo u određenu akciju u suprotnom propustićemo odličnu priliku

Šta od ova dva više deluje na potencijalne kupce?

 

  1. Prikažite Vaše kontakt podatke

Vaši kontakt podaci obavezno se moraju naći na baneru ukoliko se on nalazi izložen na prodajnom mestu, sajmu, izložbi ili bilo kom mestu gde niste u mogućnosti da razgovarate sa svim prisutnima.

 

Ako imate sjajno dizajniran baner koji  privlači pažnju, budi emocije i želju da ljudi sarađuju ili kupe nešto od Vas, poslednja stavka koju treba da uradite je da postavite na njega Vaše kontakt podatke. Oni će posetiocima pružiti informacije o tome kako najlakše da Vas kontaktiraju ukoliko žele da koriste Vaše usluge ili saznaju više o proizvodu koji nudite.

 

Kontakt podaci trebaju biti čitljivi i lako dostupni. Najčešće se postavljaju na dnu banera. Ljudi često koriste kamere ili QR code čitače telefona kako bi zabeležili podatke koji su im potrebni. Razmišljajte i o tome prilikom dizajniranja Roll Up banera.

 

Ukoliko nemate dizajn spreman za štampu ili niste u mogućnosti da ga sami uradite, naši profesionalni grafički dizajneri mogu Vam ponuditi kompletno grafičko rešenje koje je u skladu sa svim pravilima dizajna, Vašom firmom, proizvodom, uslugom ili događajem koji reklamirate.

 

Kontaktirajte nas putem e-maila ili telefona kako bi se dogovorili i o dimenzijama banera i samoj štampi.

Pop Up baneri

Pop Up baner reklamni pano

Pop Up baner – Keglevich

Pop Up Baneri, Back Wall – Back Drop, Back Board  – sve su to nazivi za impozantne pokretne reklame. Pop Up baneri su samostojeći reklamni panoi ravnih ili zaobljenih ivica (promo držača). Ono što ove banere razlikuje od Roll Up banera je njihova konstrukcija i dosta veća dimenzija.

Pop Up banere Vam možemo ponuditi  u tri veličine: 339×230 cm 414×230 cm 489×230 cm.

 

Ovi baneri sastoje se iz vrlo lagane aluminijumske konstrukcije i velikog panela od juvidura. Sama štampa, odnosno Vaša reklama aplicirana je na ove panele i specijalnim magnetnim trakama pričvršćena za konstrukciju.

Zamenom štampe postojeća konstrukcija se može koristiti za nove promotivne aktivnosti. Nema potrebe da svaki put kupujete novu konstrukciju.

Konstrukcija Pop Up banera iako je stabilna i čvrsta, izuzetno lako se rasklapa i sklapa. Pakuje se u kofer sa točkićima koji omogućava da se dvadesetak kilograma težak baner bez problema transportuje do željenog mesta. Kofer je zgodnih dimenzija tako da može stati i u prtljažni prostor prosečnog automobila.

Ova vrsta banera dolazi u kompletu sa dva reflektora koji se montiraju na sam vrh konstrukcije i doprinose da i u manje osvetljenim ili noćnim uslovima Vaša reklama bude potpuno vidljiva i privlačna pogledima znatiželjnih kupaca.

Uz ovakve impozantne banere velikih dimenzija, digitalnu štampu i efektno osvetljenje Vaš proizvod ili usluga sigurno će biti primećeni na sajmu, seminaru, konferenciji, štandu, prodajnom objektu i mnogim drugim pogodnim mestima. Izdvojite se u gomili vrhunskom reklamom koristeći Pop Up banere.

Iznajmljivanje Pop Up banera

Ukoliko Vam je Pop Up baner potreban za samo jednu promociju poput otvaranja novog poslovnog prostora ili proslave godišnjice poslovanja Vaše kompanije, štamparija Petrikon iznajmljuje Pop Up baner konstrukcije sa štampom po Vašem idejnom rešenju. Pošaljite nam Vaš dizajn ili ukoliko Vi niste u mogućnosti naš dizajnerski tim može napraviti idejno rešenje i pripremu za štampu. Nakon štampe segmenata isporučićemo Vam Pop Up baner na željenu lokaciju i montirati ga, a Vaše je samo da se spremite za fotografisanje.

X baneri

X baneri su vrlo jednostavna i izuzetno dobra vrsta banera pogodna za lako nošenje i brzo prenošenje i postavljanje. Nazivaju se X baneri zbog svoje lagane aluminijumske ili metalne konstrukcije koja kada je rasklopljena izgleda kao slovo X.

Preporučuju se onima koji sa malo ulaganja žele da postignu bolji marketinški efekat s obzirom da su oni najjeftinija vrsta banera kod nas. Najčešće se koriste u maloprodajnim objektima i salonima, ali se mogu naći i na drugim mestima kao što su čekaonice, kancelarije, holovi itd.

Sastoje se od aluminijumske ili metalne X konstrukcije dimenzija 60×160 cm ili 120×200 cm i Vaše grafike odštampane u visokom kvalitetu na ceradnom platnu ili polipropilenskom filmu.

X baneri takođe se dobijaju u kompletu sa torbom. Vrlo jednostavno i brzo se sklapaju i rasklapaju i nisu teški za nošenje.

Kao i kod drugih vrsta banera, konstrukciju X banera možete koristiti više puta. Kada imate potrebu za novom reklamom dovoljno je samo da uradite novu štampu i jednostavno je postavite na staru konstrukciju.

X baneri su najekonomičnija vrsta banera.

Promo pultovi

Promo pultovi predstavljaju široko rasprostranjeno marketinško rešenje koje ste sigurno često viđali na različitim mestima. U prodavnicama, ispred prodavnica, na ulicama, tržnim centrima i td.. Bilo na otvorenim ili zatvorenim prostorima promo pultovi su gotovo neizostavni delovi mnogih promocija.

Konstrukcije jednostavnih pultova napravljene su od plastike. Odlikuju ih male težine, jednostavne su za transport, sklapanje i rasklapanje, a moguća je i zamena štampe na njima. Jedan promo pult jednostavnom zamenom štampe možete koristiti na više različitih događaja koristeći potpuno novu grafiku.

Osim klasičnih promo pultova možemo Vam ponuditi i malo atraktivnije pultove: pultove sa rasvetom, prosvetljavajućom štampom i pop-up counter pultove.

Pop-up counter pultovi

Pop up counter pult je veoma stabilan i elegantan pult zaobljenog oblika. Dosta je čvršći od običnog pulta. Sastoji se iz aluminijumske konstrukcije, drvene gornje površine visokog sjaja, juvidura, visoko kvalitetne štampe i magnetnih traka za kačenje. Unutrašnjost pulta sadrži policu koja je veoma praktična za odlaganje promo materijala, brošura ili proizvoda.

U slučaju potrebe za promenom štampe ona se lako može zameniti bez nužnosti kupovine novog pop up counter pulta.

Pult je rasklopiv i dobijate ga zajedno sa torbom koja Vam omogućava njegovo lako prenošenje kao i skladištenje onda kada Vam nije potreban.

Jednostavno se rasklapa i sklapa. Izuzetno je pogodan za sajmove, info pultove, reklamne i prodajne štandove. Može se koristiti sam ili u kombinaciji sa drugim POS materijalima.

Reklamne zastave – Beach flag – Shark baneri, Square baneri i Tear drop baneri

Beach flag baneri su specifični reklamni materijali koji se uglavnom koriste Van sajamskih, izložbenih, promotivnih i prodajnih objekata, mada se i tamo mogu videti. Ove mobilne zastave kače se na  visoko kvalitetne teleskopske (podesive na željenu visinu) jarbole otporne na sve vremenske uslove.

Jarboli su izrađeni od izdržljivog materijala alumnijuma i fiberglasa, veoma su elastični i otporni na udare vetra. Mogu se koristiti više puta i ukoliko imate potrebu da promenite štampu i prilagodite je nekom novom događaju, nije potrebno kupovati i novi jarbol. Dovoljno je samo da odštampate Vašu novu reklamu.

Montaža ovih banera veoma je jednostavna. Uz odgovarajuća postolja mogu se postavljati na tvrde, meke ili vodene podloge. Ukoliko imate promocije u prirodi, na plaži ili snegu, ovo je idealna vrsta reklamnog materijala za Vas.

 

U našoj ponudi imamo više različitih veličina i tri modela Beach flag zastava:

  • Shark baner – oblik ajkulinog peraja – jarbol podesiv od 2,14 do 6,10 m
  • Square baner– pravougaoni oblik – jarbol podesiv od 1,97 do 5,21 m
  • Tear drop baner – oblik suze – jarbol podesiv od 2,19 do 5,71 m

 

Štampu zastava radimo u punom koloru  na vodootpornom materijalu,  koji  veoma dobro podnosi uslove korišćenja pri jakim udarima vetra.

Sa jarbolima visine preko 5 metara, modernim dizajnom i štampom vidljivom sa obe strane Vaša reklama će sigurno biti viđena, a Vaša firma će se efektno izdvojiti od konkurencije.

Posteri – plakati

Posteri ili plakati predstavljaju najstariji tip POS materijala. Izrada postera može se vršiti u pojedinačnim ili serijskim tiražima. Dizajn postera privlači poglede i informiše prolaznike o određenom proizvodu ili događaju. Različite dimenzije, niska cena izrade i jednostavno postavljanje na sve površine čine postere jednim od najjeftinijih i najdelotvornijih promotivnih materijala.

Promotivni poster - plakat za predstavu Brakolomije

Predstava Brakolomije – Poster

Podna grafika

Podna grafika predstavlja štampu visokog kvaliteta zalepljenu na pod i presvučenu specijalnom zaštitnom folijom za laminaciju koja je čuva od oštećenja. Ova folija osim što štiti podnu grafiku od tehničkih oštećenja, zahvaljujući svojoj blago reljefnoj površini smanjuje klizanje i refleksiju direktno usmerenog svetla.

 

Podnu grafiku izrađujemo digitalnom štampom u punom koloru i u mogućnosti smo da je precizno isečemo u oblicima i veličinama koje želite i koje najviše odgovaraju Vašem dizajnu.

Ovakva grafika ima izuzetan reklamni efekat. Jako je uočljiva i ako je postavljena na dobro izabranim mestima njen efekat je još veći.

Možete je koristiti kao reklamu za Vašu firmu, proizvod ili uslugu. Tržni centri, sportske dvorane, stepeništa, holovi lokala i firmi, prodavnice itd., sve su to odlična mesta da postavite Vašu grafiku.

Ukoliko je koristite u Vašem prodajnom objektu, strateški obeležavajući mesta koja navode na određene proizvode ili usmeravajući kupce da se kreću ka određenim delovima prodavnice, poboljšaćete Vaše poslovanje. Mnogi veliki prodajni lanci uspešno se koriste podnom grafikom kao sredstvom koje pospešuje prodaju.

Dobro dizajnirana podna grafika može  jačati brend, predstavljati putokaz, davati određene informacije klijentima ili direktno navoditi na kupovinu određenog proizvoda. Njene mogućnosti su velike i ona predstavlja jedan zaista dobar vid reklame.

Podna grafika Agi Pasta Away

Podna grafika – Agi Pasta Away

Reklamne table

Reklamne table se mogu izraditi na različitim vrstama materijala poput foreksa, pene, pleksiglasa, leksana, lima, drveta, itd. Nakon oblikovanja i isecanja određenih oblika CNC mašinom na tablu se lepe samolepljive folije štampane postupkom digitalne štampe visoke rezolucije. Po potrebi folije se ricuju da bi se ispratili nepravilni oblici reklamne table.

 

Reklamne table su pogodne za postavljanje na različitim pozicijama poput zidova, rafova, mogu visiti sa plafona, na gelenderima, itd.

Promotivni pano od foreksa Coca-Cola Hellenic

Coca-Cola Hellenic – Foreks reklamna tabla

Navedeni POS materijali efektno skreću pažnju potencijalnih kupaca i  klijenata. Privlače poglede, razvijaju brend, reklamiraju proizvode i usluge i impresioniraju. Zahvaljujući svojoj mobilnosti i jednostavnoj montaži, reklamne materijale ove vrste vrlo brzo i lako u pravom momentu možete postaviti na pravo mesto.

Uspešne firme ih koriste s razlogom. Imate li hrabrosti da se borite sa njima?

Skrenite i Vi pažnju na sebe, svoje proizvode ili usluge koristeći neke od POS materijala iz naše ponude. Iskoristite njihovu marketinšku moć.

Kontaktirajte nas, predstavite nam Vašu ideju i mi ćemo Vam pomoći da je uspešno realizujete.

Stojimo Vam na raspolaganju, budite slobodni da nas kontaktirate ukoliko imate pitanja u vezi sa POS materijalima ili nam pošaljite upit za cenu.
Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili slanjem direktne poruke na office@petrikon.co.rs