Otkrijte i iskoristite marketinšku moć koju pružaju Pop Up i Roll Up baneri, reklamne zastave, plakati i ostali POS materijali
Šta su POS materijali – Point of sales displays
Možda Vam je ovaj pojam nedovoljno poznat i ne znate šta konkretno predstavljaju, ali jedno je sigurno. Videli ste ih nebrojeno puta do sada u mnogim prodajnim i drugim objektima. Objektima onih koji vešto umeju da skrenu pažnju na sebe, privuku Vas određenom proizvodu ili usluzi koju nude, događaju ili prezentaciji.
POS je zapravo skraćenica od njegovog punog engleskog naziva Point Of Sales display i služi upravo tome – da na samom prodajnom mestu skrene pažnju mogućih kupaca ili klijenata. I to radi veoma uspešno. Sigurno ste i sami puno puta bili privučeni nekim od njih. Mi jesmo.
POS materijali efektno skreću pažnju potencijalnih kupaca i jačaju Vaš brend
Uspešne firme to znaju i u svojim marketing strategijama služe se velikim brojem različitih POS materijala. Koriste:
- roll up banere
- back wall banere
- x-banere
- promo pultove
- pop-up counter pultove
- beach flag – shark banere, square banere i tear drop banere
- postere-plakate
- podnu grafiku
- i mnoge druge
Sledite marketinške taktike uspešnih!
POS materijali prave džinovski korak ka prodaji
Neke proizvode je lakše prodati od drugih. Ako imate prodavnicu u kojoj izlažete svoje proizvode lako možete navesti kupca da iz prodavnice umesto sa jednim na kasu dođe sa više neplaniranih proizvoda. Svima nam se to dešavalo. Jedni od najzaslužnijih za ovakvo naše impulsivno ponašanje su ljudi zaposleni u marketingu, grafički dizajneri i POS materijali postavljeni na dobro izabrana mesta.
Međutim, neke proizvode nije tako lako prodati (skupe proizvode, usluge, softver, kurseve, razne vrste obrazovanja, kulturne događaje itd.) i potrebno je malo više koraka kako bi se ljudi odlučili za kupovinu. Konferencije, seminari, kongresi, sajmovi, sponzorstva, promocije proizvoda i usluga služe jačanju Vašeg brenda i boljem upoznavanju kupaca sa onim što im nudite.
Roll up baneri, back wall baneri, promo pultovi, zastave i drugi POS materijali neizostavni su inventar ovakvih događaja. Ovi reklamni materijali efektno privlače poglede, reklamiraju Vašu firmu, događaje, proizvode, usluge, izgrađuju brend, impresioniraju potencijalne kupce i na različite načine ih navode ka krajnjoj željenoj akciji, praveći džinovski korak ka kupovini.
Roll up baneri, panoi, reklamne zastave, podna grafika i drugi POS materijali pospešuju i neplaniranu kupovinu
POS materijali za razliku od nekih drugih vrsta reklamnih materijala, nalaze se na samom mestu prodaje ili određenog događaja. Svojim izgledom, dizajnom, upadljivim bojama, rasvetom i veoma specifičnom i strateški isplaniranom pozicijom navode na akcije koje marketinški timovi žele da postignu i time pospešuju impulsivnu kupovinu.
Šta je impulsivna kupovina?
Impulsivna kupovina je neplanirana. Odluku o njoj klijenti ili kupci donose u kratkom roku, na licu mesta, u trenutku kada se nalaze u prodajnom objektu. Ona je bazirana na trenutnim emocijama koje motivišu kupce da kupe određeni proizvod, uslugu ili naprave sledeći korak koji vodi ka kupovini. Dobro dizajnirani POS materijali pokreću upravo takve emocije.
Dobro dizajnirani POS materijali pokreću emocije koje navode na kupovinu
Boje i oblici mogu pokrenuti razne emocije i osećanja i navesti ljude na različita ponašanja. Nauke koje proučavaju ove teme, psihologija boja i psihologija oblika, baziraju svoje stavove na osnovu velikog broja svojih istraživanja.
Činjenice su da ljudski mozak povezuje oblike i boje sa raznim objektima i simbolima iz ljudske kulture, kao i sa iskustvima i znanjem nakupljenim tokom mnogih generacija.
Osobine oblika i boja puni su značenja za svakog pojedinca. Poznavanjem ovih atributa i njihovom pravilnom upotrebom i kombinovanjem sa odgovarajućim tekstom i fotografijama, dizajn POS materijala može pokrenuti upravo one emocije i osećanja koje želite da probudite kod potencijalnih kupaca. Osećanja koja navode na kupovinu. (O bojama i oblicima i njihovom uticaju na emocije kod ljudi možete detaljnije pročitati u knjizi GRAPHIC DESIGN HANDBOOK – Radu Fraise str.40 i str. 56.)
Reklamirajte brend, proizvod, uslugu ili događaj i pospešite prodaju upotrebom POS materijala
Korišćenje POS materijala je veoma uspešna marketinška strategija koja provereno radi. Ovakva vrsta marketinga nije novitet i ne predstavlja rizično ulaganje. To su mobilni proizvodi koji se koriste za reklamiranje i koje vrlo lako možete prenositi i postavljati na onim mestima koja Vama najviše odgovaraju.
Ukoliko želite da pospešite Vašu prodaju i povećate profit mi Vam možemo izraditi sledeće POS materijale.