Auto folije – brendiranje vozila vaša najbolja putujuća reklama

Imate problem sa plasiranjem svojih proizvoda i usluga ili ne znate kako da ih predstavite velikom broju potencijalnih klijenata?

Imate ograničen budžet za oglašavanje, a želite da povećate profit?

Niste sigurni da li se ulaganje u auto folije isplati?

Želite da uradite brendirnje vozila, ali niste sigurni kome da poverite taj zadatak?

Auto folije- Brendiranje vozila - Štamparija Petrikon Novi Sad

Auto folije ili brendiranje vozila su segment digitalne štampe velikih formata koji se dokazao kao jedan od najboljih marketinških alata. Bez obzira da li koristite službeni automobil za prevoz zaposlenih ili teretno vozilo za prevoz svojih proizvoda auto folije će vam pružiti mogućnost da predstavite svoje proizvode, usluge ili kompaniju veoma velikom broju potencijalnih klijenata.

Bilo da na vaše vozilo postavite samo logo, telefon i veb sajt kompanije ili se odlučite za kompletno presvlačenje vozila auto folijom sa upečatljivim dizajnom budite sigurni da ćete dobiti najjeftiniju putujuću reklamu koja će širiti priču o vama gde god da se uputite.

Auto folije predstavljaju najbolji odnos uloženog i dobijenog kada je u pitanju oglašavanje i ne može se porediti ni sa jednim drugim vidom offline oglašavanja.

Cena folije za auto je daleko ispod cene reklama na radiju, televiziji i novinama, kao i u drugim vidovima spoljašnjeg oglašavanja poput bilborda, plakata, svetlećih reklama i znakova.

 

Kako se ulaganje u brendiranje vozila višestruko vraća?

 

Povećanje prometa i prihoda kroz brendiranje vozila

Dobrim dizajnom koji privlači pažnju i sa osnovnim poslovnim i kontakt podacima vaše vozilo će svakodnevno dolaziti u susret sa ogromnim brojem potencijalnih klijenata. Dok prolazi kroz gradske gužve, krstari regionalnim ili auto putevima, čak i dok stoji parkirano vaše brendirano vozilo predstavlja reklamu koja donosi nove klijente. Dobićete dodatnog prodavca koji radi za vas 24 časa na dan bez dodatnih troškova.

 

Veća vrednost vozila brendiranog auto folijom

Kod kompletnog presvlačenja auta folijom osim marketinškog aspekta bitna je i činjenica da auto folija štiti boju i lak vozila od atmosferskih uticaja, UV zraka, mehaničkih i hemijskih oštećenja.

Vozila sa prvom bojom, bez tragova oštećenja i korozije zadržavaju veću vrednost od izbledelih ili ponovno farbanih vozila. Cast auto folije se jednostavno uklanjaju i iza sebe ostavljaju stari sjaj brendiranog vozila što će vam omogućiti da ostvarite dodatni prihod kada se odlučite za prodaju vozila.

 

Folije za auto

Folije za auto predstavljaju specijalno izrađene samolepljive folije koje se koriste za parcijalno ili potpuno presvlacenje vozila. Poznate su i pod nazivom cast auto folije po specifičnom procesu izrade.

 

Obične samolepljive PVC folije se izrađuju tako što se nakon mešanja komponenti dobijena smesa provlači kroz čelične valjke i presuje do željene debljine. Ovako dobijena folija zadržava određenu memoriju, odnosno nakon istezanja teži da se vrati u originalnu formu jer je izrađena od čvrstog materijala. Iz ovog razloga se presovane samolepljive PVC folije koriste za izradu reklama samo na ravnim površinama.

Cast auto folije

Cast auto folije ili livene auto folije se izrađuju tako što se u smesu dodaju rastvarači čime se dobija tečna masa koja se izliva na podlogu i provlači kroz niz peći u kojima rastvarači isparavaju i ostavljaju tanku foliju. Sjajne ili mat auto folije se dobijaju korišćenjem različitih podloga za nalivanje.

Cast auto folije se osim u sjajnoj i mat varijanti izrađuju i u velikoj paleti boja, takođe su nam na raspolaganju i različiti efekti poput hrom folija, 3D karbon folija, krokodilske kože, saća, brušenih metala, itd

 

Kako treba da izgleda dobra folija za auto koja privlači pažnju?

Specifičnost folija za auto je oglašavanje u pokretu kod kojeg posmatrač nema previše vremena da analizira poruku. Iz tog razloga se prilikom izbora dizajna moramo pridržavati principa jednostavnosti. Nepotrebno je i kontraproduktivno pretvoriti vozilo u putujući oglas čije podatke prolaznici neće stići da pročitaju i upamte.

 

Preporučeni podaci na vozilu

  • Najupečatljivije mora biti vaše poslovno ime i logo;
  • Sažeta i razumljiva poruka laka za brzo čitanje u prolazu;
  • Adresa veb sajta;
  • Broj telefona i/ili e-mail adresa.

Kontakt podaci moraju biti uočljivi, čitljivi i jednostavni za pamćenje.

 

Upotreba fotografija

Kod izbora fotografija moramo pre svega voditi računa da one budu visokog kvaliteta. Naša preporuka je angažovanje fotografa ili kupovina relevantnih fotografija sa nekog od brojnih stock sajtova. Osim kvaliteta fotografije bitno je i da ona tačno odražava vaš proizvod ili uslugu i da ne dovodi posmatrača u zabludu.

 

Upotreba boja

Boje bi trebale da prate vaš poslovni identitet odnosno da budu u skladu sa bojama logotipa. Preporučeno je koristiti jak kontrast između osnovne boje i boja natpisa na njoj kako bi natpisi bili uočljiviji.

Dodatni ukrasi ne smeju skretati pažnju posmatrača sa najbitnijih podataka.

 

Tipografija

Izbor lako čitljivog i uočljivog tipa fonta sa optimalnim razmakom između slova olakšaće prolaznicima i drugim vozačima da pročitaju i zapamte vašu poruku.

Prilikom pozicioniranja teksta i simbola bitno je voditi računa o uklapanju sa kvakama, šinama, lajsnama prorezima, itd. kako se natpisi na vozilu ne bi presecali.

 

Obrnuti tekst

Sigurno ste često viđali obrnuti AMBULANCE natpis na prednjem delu vozila hitne pomoći koji olakšava vozačima čitanje u retrovizoru. Razmislite o upotrebi ovog načina ispisa jer je važno da drugi vozači mogu pročitati ime vaše kompanije ili slogan čak i kada se kreću ispred vašeg brendiranog vozila.

Kreativni dizajn folije za auto je taj koji izdvaja vaše vozilo iz gomile drugih, tera posmatrače da ga isprate pogledom i dobro upamte.

 

Inspiracije za dizajn folije za auto možete naći u našem članku 55 jedinstvenih inspiracija za brendiranje vozila

 

Zašto za brendiranje vozila koristimo cast auto folije  kada je obična folija jeftinija?

Ono što u osnovi razlikuje cast auto folije od običnih samolepljivih PVC folija je fleksibilnost odnosno mogućnost istezanja bez efekta skupljanja i vraćanja u prvobitni oblik. Kombi i pikap vozila odlikuju brojna udubljenja i ispupčenja čije linije folija mora pratiti prilikom kompletnog brendiranja vozila.

Osim fleksibilnosti prednost cast auto folija se ogleda i u daleko većoj trajnosti, široj paleti boja i njihovoj dužoj postojanosti i otpornosti na UV zrake koji su posledica specifičnog postupka izrade i sastava komponenti.

Često nam na rebrendiranje dolaze vozila čiji su se vlasnici zbog “uštede” odlučili za obične samolepljive PVC folije. Ove folije ne trpe istezanje i nakon samo nekoliko meseci počinju da se odlepljuju sa udubljenih linija vozila. Posledica ovoga je pucanje folije, kontakt lepka sa vlagom i nečistoćama i sve veće širenje oštećenja.

Vozila brendirana na ovaj način  donose samo prividnu i kratkoročnu uštedu jer je vek trajanja obične samolepljive PVC folije višestruko kraći, a izgled vozila sa ispucalom folijom daleko od reprezentativnog.

 

Brendiranje Autobusa

Brendiranje autobusa se najčešće primenjuje na autobusima javnih gradskih prevoznika u reklamnim kampanjama dužine 1 do 12 meseci. Ovaj vid oglašavanja ima veliku rejonsku pokrivenost gradova, 16 do 18 časova svakodnevnog rada i priliku da se vaša pokretna reklama sretne sa velikim brojem prolaznika. Reklamni prostor se razlikuje i zavisi od pravilnika za oglašavanje pojedinačnih prevoznika:

  • JGSP Novi Sad za brendiranje autobusa izdaje leve i desne spoljne strane, zadnje staklo i unutrašnjost autobusa.
  • GSP Beograd za brendiranje autobusa izdaje kompletne bočne strane i unutrašnjost dok se reklamni sadržaj ne ističe na prednjoj i zadnjoj strani vozila.

Za spoljašnje oglašavanje na karoseriji vozila koristimo štampu na samolepljivim folijama, a za stakla one way vision folije. Za unutrašnje oglašavanje se u zavisnosti od prevoznika koriste plakati i nalepnice različitih dimenzija.

 

Štamparija Petrikon osim lepljenja vrši i skidanje auto folija sa vozila pre i nakon reklamnih kampanja.

 

Tuning styling automobila i motocikala

Osim za potpuno presvlačenje automobila cast folije imaju veliku primenu i za tuning styling kao što su lepljenje 3D karbon folije na haube, krovove, retrovizore, spojlere, maske, elemente enterijera, rezervoare i auspuhe motocikala, ali i druge predmete poput kaciga, kutija sa alatom, kofera, itd.

Nalepnice za auto

Štampanje nalepnica za auto i isecanje različitih stikera i tribala, logotipa ugrađenje opreme, brojeva, inicijala, šaljivih poruka, itd. su još jedan od načina da ukrasite svog ljubimca i izdvojite ga iz gomile drugih.

 

Zašto da baš Petrikonu prepustite brendiranje vozila?

Štamparija Petrikon za brendiranje vozila koristi isključivo samolepljive cast auto folije. Za isecanje slova i simbola na raspolaganju nam je široka paleta boja dok za kompletno brendiranje vozila koristimo štampu visoke rezolucije i tečnu laminaciju koja štiti foliju i boju od atmosferskih uticaja.

Za proteklih dvanaest godina poslovanja štamparije Petrikon veliki broj putničkih vozila, kombija, autobusa, kamiona, motocikala pa čak i čamaca izašao je iz naše radionce za brendiranje noseći prodajnu poruku naših zadovoljnih klijenata.

 

Garancija za usluge brendiranja vozila

Garantni rok za naše usluge brendiranja vozila iznosi dve godine, uključujući garanciju na postojanost boja i same folije.

Realni rok trajanja auto grafike uz pravilno održavanje je od 3 do 5 godina.

 

 

Kako da znate u kojoj meri brendiranje vozila utiče na Vaš promet?

Jednostavan način da kontrolišete efikasnost Vaše putujuće reklame je isticanje jedinstvene e-mail adrese i/ili broja telefona koji će se nalaziti samo na vozilu. Na ovaj način znaćete sa sigurnošću kako su potencijalni klijenti saznali za Vaš proizvod ili uslugu.

 

Gde možete brendirati Vaše vozilo?

Sedište štamparije Petrikon je u Novom Sadu gde posedujemo zatvorenu radionicu za brendiranje putničkih i kombi vozila. Ukoliko se Vaša kompanija nalazi van Novog Sada montažu auto grafike možemo izvršiti u Vašem ili iznajmljenom prostoru koji zadovoljava tehničke uslove za montažu auto grafike.

 

Kako se održavaju brendirana vozila?

Vozila brendirana cast auto folijama zaštićena tečnom laminacijom održavaju se jednostavnim pranjem vodom i sapunicom uz pomoć aparata za beskontaktno pranje pod visokim pritiskom koji ne prelazi vrednost od 80 bar i sa razdaljine od minimalno 50 cm.

Za teretna vozila koja se peru četkama neophodna je laminacija posebnom laminirajućom folijom.

 

Kolika je cena auto grafike – brendiranja vozila?

Cena brendiranja vozila direktno zavisi od kvadrature površina vozila koje se oblepljuju. Ukoliko niste u mogućnosti da izdvojite sredstva za kompletno oblepljivanje vozila naši dizajneri će osmisliti efektno rešenje za parcijalno brendiranje.

Pet vozila brendiranih cast auto foljijom

Viskol Group – Cast folija

Flota brendiranih autobusa GSP Beograd

Brendiranje školskih autobusa – GSP Beograd

Brendirano kombi vozilo

Vitorog promet – Cast folija

Upit za cenu brendiranja vozila

Besplatno proverite cenu brendiranja Vašeg vozila!

Pošaljite nam upit putem kontakt forme ili na office@petrikon.co.rs sa sledećim podacima i u najkraćem roku ćemo Vam poslati našu ponudu za brendiranje:

  • Marka i tip vozila;
  • Godina proizvodnje;
  • Fotografije vozila.